Tuesday, May 13, 2008

Това очевидно е доста стар блог, но ми се прииска някакво пространство, където да събирам разни хубави неща, които ми попадат всеки ден - идеи, вдъхновения, музика, думи и така нататък. Нещо не се получи с правенето на нов, така че ще изтупам стария от прахта, сменям му outfit-a и си обещавам, че зарязвам автоматичното писане на безмислици в името на някаква що-годе анонимна колекция от впечатления.

От време на време разглеждам стария си, който след някакъв момент направих private. Това не беше никак лоша идея, предвид, че когато знаеш, че само ти ще четеш (ако изобщо някога ги прочетеш) глупостите, които си писал, перото се отпуска. :) Автоматичното писане - ако наистина е автоматично - е добър инструмент за психоанализа, но дори при минималната възможност да бъде прочетено от друг, егото слага филтъра и почва с литературщините, стилистиките и тем подобни. Идеята се губи.

От друга страна, винаги ми е било досадно да чета хилядите онлайн дневници от типа на "днес ми е тъпо", "днес ми е сиво" и прочее, така че допускам, че и обратното е вярно. Дотук с интрото. :) На света има много интересни и вдъхновяващи неща и ако тук се получи някаква колекция от част от тях, ще е добре, поне за разсеян човек като мен, на който му липсва каквато и да е последователност и организация на мислите. ;) Нямам идея да е тематично, но все пак ме интересуват определен кръг неща, така че след време може и да изкристализира нещо. Засега е произволно.

p.s. any additions are welcome

No comments: