Thursday, November 27, 2008

не че беше пирон но така ми се струваше

забит неловко върху дървен стол помислих си

не падай не

изпадай в празнословия бъди ми клин

луната е зелена за избиване

тези нощи тези масови кланици схизми епохи

пожълтяват в тетрадките по история аз вън съм и пиша

собствената си история с недостоверни мъченици

лятото на 2008-ма било необичайно топло

слънчеви удари оставяли инфарктните сърца втрещени

любовници

полагали клетви и тръгвали на безнадежден поход

срещу скуката и прашните тетрадки

до един сме бездарници знаем го

до един сме бездарници но какво да се прави

историята скъсана наново се изписвала

историята траела не повече от седмица

а после

се вмирисвала

побърквам се е повече от ясно

побърквам се пиронът е ръждясал

началото не ми харесва

а вече край в корема му израства

No comments: